колеги проблема е следния като и подам газ и стигне около 2500 об и светва една лампа и забива лампата се намира горе в дясно червена и прилича на гюза
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с вървенето 156 2.4
Collapse
X
-
Колега, според мен лопатките на променливата геометрия на турбото са "заседнали" и пренадува турбината. За профилактика (прочистване) при човек, който знае какво прави. Нищо страшно не е. Не е и скъпо 50-60 лв. При мен го имаше същи проблем. Но все пак първо трябва да направиш комп. тест и да се прочете добре грешката, защото моье да е и от други неща.
Comment
-
Аз залагам на променливата геометрия, но разбира се не предприемай нищо преди да се прочете добре грешката.
---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 13:31 ----------
Ако можеш отскочи до някой от клубните сервизи в София - Екстрийм, Лисан, Вентура..... Момчетата са професионалисти и ще свършат работа. При нашите коли има доста тънкости.
Comment
-
Колеги, нека не хвърляме боб, а да организираме залагане.
Нека си направи човекът диагностика на първо място (препоръчвам му Екстийм сервиз горещо) за да не стане тази кола част от рубриката "Продавам на части". Явно е, че колегата не разбира и можем да го объркаме вместо помогнем.
И колега, оправи това заглавие, че вади очите това "вАрвене"Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от maketo83 Покажи съобщениеколеги грешките са
P0404
P0235
P0101
P0101 - грешка от дебитомера (MAF)
P0235 - грешка от MAP -сенсор
Най-вероятно пренадува.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Включваш ФЕС. Даваш на МАР и гледаш колко ти е атмосферното налягане. Трябва да е над 900 и под 1000 (зависи на каква надморска височина се намираш и какво е времето). След това палиш и маркираш "количество въздух цел", " количество въздух", "налягане в смукателния колектор цел", "налягане в смукателния колектор", "напрежение от дебитомер". Отиваш на графики и натискаш F10. Почваш да подаваш газ и гледаш какво става. Получения файл можеш да прикачиш тук да го видим. Когато колата е студена EGR не работи. Той се включва след 20 градуса на двигателя (The fuel injection control unit, with coolant temperature > 20° C and engine speed of between 800 and 3000 rpm, drives the E.G.R. solenoid with a square-wave signal.)
Според мен си за дебитомерAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеР0404 - грешка от неправилно функциониране на EGR-а
P0101 - грешка от дебитомера (MAF)
P0235 - грешка от MAP -сенсор
Най-вероятно пренадува..
Освен това не е грешка и да си почистиш МАР сензора - моя беше задръстен почти напълно от гняста на ЕГР-а - не ползвай никакви механични инструменти - спрей за карбуратори на АВRО върши идеална работа. ДебиЛомера също го изчисти с този спрей, ако не му се вижда цвета на "жичката". Иначе специално за дебитомери продават спрей в Ауто плюс.
п.с. Ако е от геометрията на място няма да даде тези грешки колкото и да и даваш газ.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеТия грешки ги даваше и на двете ми турбини преди да бъдат раздвижени, заедно с оборотите (ок. 2500 - 3000) и забиването със светкане на дюза. Освен това никога не е грешка да си почистиш геометрията на турбината - това са ми го казвали "нашите" сервизни магьосници, които никога не отказват консултации по телефона.
Освен това не е грешка и да си почистиш МАР сензора - моя беше задръстен почти напълно от гняста на ЕГР-а - не ползвай никакви механични инструменти - спрей за карбуратори на АВRО върши идеална работа. ДебиЛомера също го изчисти с този спрей, ако не му се вижда цвета на "жичката". Иначе специално за дебитомери продават спрей в Ал. Ауто.
п.с. Ако е от геометрията на място няма да даде тези грешки колкото и да и даваш газ.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеКолега, може ли да те поправя - карбуратор cleaner е много агресивен и направо можеш да е... м... и на пластмасата. Само контакт клинър и то фирмен. Не правя реклама, но зеленият такъв на ЛокТайд е перфектен. А от Ал. Ауто и подарък не взимам без да го проверя 3 пъти (мое мнение)
....Между другото и контактния на Вюрт също чисти доста добре и се изпарява много бързоAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеПоправих се, от Ауто плюс е чистителя, а за агресивността съм съгласен, но точно тия пластмаси издържат - пробвано е. Особено за МАР сензора, за тая гняс изхарчих сигурно половин флакон, ако беше контактен не знам дали щеше да ми стигне един.
....Между другото и контактния на Вюрт също чисти доста добре и се изпарява много бързоAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment