Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървенето 156 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с вървенето 156 2.4

    колеги проблема е следния като и подам газ и стигне около 2500 об и светва една лампа и забива лампата се намира горе в дясно червена и прилича на гюза

  • #2
    Колега, вероятно ти пренадува турбината. Иди на диагностика да ти прочетат грешката, така ще стане ясно.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Колега, според мен лопатките на променливата геометрия на турбото са "заседнали" и пренадува турбината. За профилактика (прочистване) при човек, който знае какво прави. Нищо страшно не е. Не е и скъпо 50-60 лв. При мен го имаше същи проблем. Но все пак първо трябва да направиш комп. тест и да се прочете добре грешката, защото моье да е и от други неща.

      Comment


      • #4
        Братле, не пипай нищо докато не видиш грешката на диагностика, че можеш да се вкараш в яко приключение. Не само турбото може да ти забие колата
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Може да е от магнитният клапан на турбото.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

          Comment


          • #6
            А може и от регулатор налягане гориво да го прави...Диагностика ще каже!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Аз залагам на променливата геометрия, но разбира се не предприемай нищо преди да се прочете добре грешката.

              ---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 13:31 ----------

              Ако можеш отскочи до някой от клубните сервизи в София - Екстрийм, Лисан, Вентура..... Момчетата са професионалисти и ще свършат работа. При нашите коли има доста тънкости.

              Comment


              • #8
                Колеги, нека не хвърляме боб, а да организираме залагане.
                Нека си направи човекът диагностика на първо място (препоръчвам му Екстийм сервиз горещо) за да не стане тази кола част от рубриката "Продавам на части". Явно е, че колегата не разбира и можем да го объркаме вместо помогнем.
                И колега, оправи това заглавие, че вади очите това "вАрвене"
                Last edited by NightRider; d.m.y г., 14:18. Основание: допълнено
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  колеги грешките са
                  P0404
                  P0235
                  P0101

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от maketo83 Покажи съобщение
                    колеги грешките са
                    P0404
                    P0235
                    P0101
                    Р0404 - грешка от неправилно функциониране на EGR-а
                    P0101 - грешка от дебитомера (MAF)
                    P0235 - грешка от MAP -сенсор

                    Най-вероятно пренадува.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Включваш ФЕС. Даваш на МАР и гледаш колко ти е атмосферното налягане. Трябва да е над 900 и под 1000 (зависи на каква надморска височина се намираш и какво е времето). След това палиш и маркираш "количество въздух цел", " количество въздух", "налягане в смукателния колектор цел", "налягане в смукателния колектор", "напрежение от дебитомер". Отиваш на графики и натискаш F10. Почваш да подаваш газ и гледаш какво става. Получения файл можеш да прикачиш тук да го видим. Когато колата е студена EGR не работи. Той се включва след 20 градуса на двигателя (The fuel injection control unit, with coolant temperature > 20° C and engine speed of between 800 and 3000 rpm, drives the E.G.R. solenoid with a square-wave signal.)
                      Според мен си за дебитомер
                      Last edited by NightRider; d.m.y г., 21:35. Основание: допълнение
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                        Р0404 - грешка от неправилно функциониране на EGR-а
                        P0101 - грешка от дебитомера (MAF)
                        P0235 - грешка от MAP -сенсор

                        Най-вероятно пренадува.
                        Тия грешки ги даваше и на двете ми турбини преди да бъдат раздвижени, заедно с оборотите (ок. 2500 - 3000) и забиването със светкане на дюза. Освен това никога не е грешка да си почистиш геометрията на турбината - това са ми го казвали "нашите" сервизни магьосници, които никога не отказват консултации по телефона .
                        Освен това не е грешка и да си почистиш МАР сензора - моя беше задръстен почти напълно от гняста на ЕГР-а - не ползвай никакви механични инструменти - спрей за карбуратори на АВRО върши идеална работа. ДебиЛомера също го изчисти с този спрей, ако не му се вижда цвета на "жичката". Иначе специално за дебитомери продават спрей в Ауто плюс.
                        п.с. Ако е от геометрията на място няма да даде тези грешки колкото и да и даваш газ.
                        Last edited by kiko73; d.m.y г., 18:06. Основание: грешка в името на доставчика
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                          Тия грешки ги даваше и на двете ми турбини преди да бъдат раздвижени, заедно с оборотите (ок. 2500 - 3000) и забиването със светкане на дюза. Освен това никога не е грешка да си почистиш геометрията на турбината - това са ми го казвали "нашите" сервизни магьосници, които никога не отказват консултации по телефона .
                          Освен това не е грешка и да си почистиш МАР сензора - моя беше задръстен почти напълно от гняста на ЕГР-а - не ползвай никакви механични инструменти - спрей за карбуратори на АВRО върши идеална работа. ДебиЛомера също го изчисти с този спрей, ако не му се вижда цвета на "жичката". Иначе специално за дебитомери продават спрей в Ал. Ауто.
                          п.с. Ако е от геометрията на място няма да даде тези грешки колкото и да и даваш газ.
                          Колега, може ли да те поправя - карбуратор cleaner е много агресивен и направо можеш да е... м... и на пластмасата. Само контакт клинър и то фирмен. Не правя реклама, но зеленият такъв на ЛокТайд е перфектен. А от Ал. Ауто и подарък не взимам без да го проверя 3 пъти (мое мнение)
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Колега, може ли да те поправя - карбуратор cleaner е много агресивен и направо можеш да е... м... и на пластмасата. Само контакт клинър и то фирмен. Не правя реклама, но зеленият такъв на ЛокТайд е перфектен. А от Ал. Ауто и подарък не взимам без да го проверя 3 пъти (мое мнение)
                            Поправих се, от Ауто плюс е чистителя, а за агресивността съм съгласен, но точно тия пластмаси издържат - пробвано е. Особено за МАР сензора, за тая гняс изхарчих сигурно половин флакон, ако беше контактен не знам дали щеше да ми стигне един.
                            ....Между другото и контактния на Вюрт също чисти доста добре и се изпарява много бързо
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                              Поправих се, от Ауто плюс е чистителя, а за агресивността съм съгласен, но точно тия пластмаси издържат - пробвано е. Особено за МАР сензора, за тая гняс изхарчих сигурно половин флакон, ако беше контактен не знам дали щеше да ми стигне един.
                              ....Между другото и контактния на Вюрт също чисти доста добре и се изпарява много бързо
                              Moже, но аз имам опит с гоепосочения и понеже ми върши работа не съм търсил друг. А и от 15 дебитометри няма един скапан и то не само на Алфи
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X